måndag, april 18, 2011

Påsklov, sovmorgon och solsken.

10:04

Igår kväll var jag rätt låg, som det brukar bli när jag är sjuk nog för att inte få träna. Lördagen och söndagen har gått åt till första riktiga vårförkylningen och ett konstaterande att det bara är slöseri med tid och pengar att åka till dansworkshop i Jönköping om jag inte kommer kunna vara med till 100 %. Väldigt besviken, för jag har verkligen sett fram emot det.

Lillebror och Guldlock var på fin söndagsmiddag igår, kombinerat med att planeringsmöte för den stundande långhelgen i Tandådalen! Där har vi den stora anledningen till varför jag inte vill åka till Jönköping och bli mer sjuk - då kan jag åka varken längdskidor eller snowboard och det vill jag INTE riskera! Åh, snösemester. <3 Vi brukade göra det varje år förut, ändå från när vi var små, men det har inte blivit av på ett tag. Men nu, nu!

Mamma och jag gjorde en sista insats för veckan efter maten och åkte och handla mat. Efter det var jag helt slut - strax efter 22 tackade jag för mig själv, kröp ner i sängen i sällskap med nässprejen, läste slut på min bok, somnade och sov till halv tio idag. Jag kan lyckligt meddela att mitt halsont är borta, jag har påsklov och det är solsken ute! Nu ska jag äta frukost ute på förstukvisten. :)

Inga kommentarer: