onsdag, november 03, 2010

Roligt vecka. Jobbig vecka.

22:14

Jobbig vecka. Rolig vecka. Fullt med loopande tankar i huvudet, men generellt går det bra, även om jag mår lite upp och ner. Det funkar bra att dansa hela dagarna. Mycket nytt, mycket intressant, inser hur långt jag har kvar tills jag är så bra som jag vill, inser att jag faktiskt är jäkligt mycket bättre nu än när terminen börjar. Det är roligt och peppande och gör mig glad och motiverad.

Idag var det dags för prattid igen. Idag var det jobbigt. Det jag tycker är speciellt är att under den tiden, när jag är i det rummet och har min tid, när hon bollar frågor till mig, så ibland svarar jag utan att tänka efter. Det bara hoppar saker ur min mun som jag inte riktigt visste att jag tyckte eller tänkte - jag vet bara hur det känns och det kommer ut i form av ord. Idag kom först känslan, sen kom orden och sen kom känslan igen, med tio gånger värre kraft. Det gjorde ont och jag var ledsen... men det kändes lättare efteråt. Hon sa till mig att "Det här är en tågresa som vi gör tillsammans." Jag behöver inte gå igenom det här ensam. Jag har hjälp på vägen.

Inga kommentarer: