söndag, oktober 03, 2010

Ljusaste och mörkaste.

02:54

Det här kunde blivit en så bra kväll, och det blev den också, på sätt och vis. Jag har varit på Bondens Marknad, chillat hemma och hängt med min klass hos N innan vi drog iväg till Pustervik där det var klubb Scratch med hiphopmusik, dansdansdans, cyphers och Silversystrar som rockade grymt innan Jean Grae tog över scenen. Ni hör? Helt kick-ass kväll!

...om jag bortser från att jag nu sitter med magont och en stor dos ångest efter att inte ha kunnat sluta äta ur godis- och chipsskål som fanns hemma hos N. Jag är ledsen, jag är trött, jag försöker förstå varför jag fortsätter äta fast jag inte vill. Jag är jättearg på mig själv och vill i ren protest helst inte äta något på typ två-tre dagar... men jag ska inte göra så, don't worry. Däremot ska jag ringa sjukvård eller vart man nu ringer imorgon och höra mig för var jag kan få hjälp någonstans. Jag ser inte fram emot imorgon, min mage kommer avsky mig. Och så är jag livrädd att ingen ska ta mig på allvar.

2 kommentarer:

Hugin&Munin sa...

sötaste du, jag vet hur det känns. Men det var bara en gång och du är ju så otroligt duktig hela tiden så se det inte som något stort misslyckande, i det stora hela klarar du dig utmärkt och får stor guldstjärna i kanten! <3
Hoppas du hittar någon som förstår dig. Men härligt att ni hade en bra kväll iaf, jag hamnade i soffan och terapi-pärlade, helt ok.
Finns här för kramar och support anytime det vet du! kärlek <3!

Fummelfot sa...

Tack för pepp och stöd finaste! Problemet är ju att det inte är bara en gång, det upprepar sig ju hela tiden. Jag har ringt massa ställen idag, förhoppningsvis så blir något av det rätt. <3