tisdag, september 07, 2010

Recap från showen!

09:49

Tisdagar är hiphop med Nina och lektionsstart vid kl. 11. Tid att sova en timme extra, att hinna tvätta utan panik, att äta frukost i utdragen lugn och ro och att starta brödbak och diska. Kort sagt att göra saker som jag oftast inte orkar/har tid med när jag kommer hem efter skolan för att packa om till dansen eller hem på kvällen, svettig som en gris och bara vill slänga mig i sängen. Mormor säger till mig nästan varje gång vi rings: "Se till att du tar det lugnt också!" och det är bra att hon påminner mig. Kloka kvinna. <3

Ledsen att jag lämnade er utan att berätta hur det gick på uppträdandet, but here it comes - det gick över förväntan helt GALET bra!
Allt satt som en smäck, publiken skrek och när vi bad publiken joina oss på Soultrain det sista vi gjorde så kom halva publiken ner på scenen och funk:ade loss, helt otroligt roligt! =D Och mamma, pappa och Gabs kom och tittade på mig. Meant the world. <3

Jag låter lite bilder berätta! :)Locking-geek in action!

















The hiphoppers! (hiphopkoreografin såklart!)
















The divas! (stod för housekoreografin)
Och så "min" lockinggrupp, som kickade ass med vår lockingkoreografi!

Känslan efteråt var helt fantastisk, jag kan knappt vänta tills vi får göra något sånt här igen. Vi har fått så mycket beröm av de som var och kollade att jag har seriös hybris. :)

Med start i söndags ansåg jag mig frisk nog att få dansa - söndag innebar hiphop med Zerjon och igår hiphop med Juve och två klasser isolation med Twisted T. Idag är mina muskler ömma av den rivstarten, men med ordentligt med sömn och en sconesfrukost i magen är jag redo att köra järnet idag igen. Yeha! =D

2 kommentarer:

Louice sa...

Oh my god, du är så jävla snygg!

Bella sa...

Åh, va ni är fina allihopa! Önskar att jag kunde se showen, den låter hur grymt som helst ju! =)