torsdag, juli 08, 2010

Träningsvärk i lagom dos och vem vill se min pappa kicka ass på Heden i eftermiddag?

15:01

Imorse kändes det lite grann i musklerna vad jag hade haft för mig på gymmet igår, men inte så mycket. Framåt eftermiddagen kryper det så sakteligen fram som vanligt. Lyckligtvis är det inte i närheten av träningsvärken från helvete som jag hade förra veckan, utan bara en vanlig rejäl träningsvärk. Jag spänner bröstmusklerna lite då och då utan anledning, bara för att känna att det känns att jag gjorde något igår. :)

Det är en mulen och regnig torsdag - jag ska träffa mamma som jag saknat sen i tisdags (pappa & Lillebror träffar jag ju varje dag på jobbet, tur är det!) och sen ska vi se pappa spela handbollsmatch på Heden, plan 4 kl. 18; gamla Bengan Boys mot Göteborgs Kombination. Det är awesome att se gamla rävar spela - de har all känsla oh teknik kvar, men absolut ingen kondition = det är i easy peasy att följa med i spelet för det går lagom fort. ;) Grabba ett paraply och kika förbi och säg hej vettja! :)

Inga kommentarer: