fredag, juli 02, 2010

Home, sweet home.

14:32

Oj hörrni, mitt i röran av styrketräning, löpning och träningsvärk så har jag ju missat det viktigaste på hela veckan: Jag har flyttat hem till min lägenhet igen!

Pappa ar den ängel som han brukar vara och innan jobbet i onsdag tog vi vägen förbi min lägenhet och slängde in mitt pick och pack. Det mesta ligger fortfarande nerpackat, men jag gör små framsteg med att få in saker på sina rätta platser hela tiden. :) Det är inget mindre än fantastiskt underbart skönt att kunna gå omkring i mitt kök, bada i mitt badkar och sova i min egen säng.

I eftermiddag ska jag ägna mig åt en av mina absoluta favoritsysslor - handla mat. Uppenbarligen är det något jag är hyfsat ensam om att gilla, men det gör mig inget. Mitt fredagsnöje är alltså att långsamt strosa mig igenom mataffärer och bygga upp lite nytt kylskåpsinnehåll. Imorgon kväll är det återinflyttningfest @ my place med massa fina människor! <3

Inga kommentarer: