fredag, juni 04, 2010

Utanför boxen och halv fredag!

12:46

Okej, att påstå att jag STUDSADE ur sängen igår för min morgonlöpning är att ta i, men efter mitt sedvanliga snoozande i 5 minuter (är det någon mer än jag som stället klockan tidigare med flit bara för nöjet att få somna om?) kände jag efter och kände att: "Jooo, jag vill nog springa idag!" Jag hade siktet inställt på Bunketorp och 5:an, men när jag kom dit kom jag på en helt revolutionerande tanke - tänk om jag skulle ta och springa 5:an FRÅN ANDRA HÅLLET?! Ohhh. Väldigt nytänkande. :P

Det är förvånansvärt hur stor skillnad det kan spela bara att springa en slinga "baklänges". Jag hade ingen riktig pejl på vart jag var och kikade efter de gula markeringarna mer än en gång, men det gick galant! Inga känningar i höfterna heller. Jag ska snart sluta tjata om känslan i höfterna efter varje gång jag sprungit, men det är fortfarande en väldigt ovan känsla att kunna springa smärtfritt. Highlight your happy moments!

På kvällen gav jag efter för mitt knäckebrödsbegär, bakade nytt och åt ett par knäckemackor för mycket, magen uppskattade det inte lika mycket som huvudet gjorde. Men det var gott. :) Idag är det en skön halvdag på jobbet - nu ska jag nämligen sticka iväg och hjälpa Lady Hickups att vara hjälpreda när hennes lillebror tar studenten. Kan jag undvika att gråta i dag tro? (om inte annat kan jag ju öva inför min Lillebrors student nästa vecka. :P)

2 kommentarer:

Louice sa...

Jag kan inte lova något, men jag tror inte att det ska vara några problem.
Vad är det för något?

Louice sa...

tjurruset alltså...