måndag, juni 21, 2010

Sista staden!

20:16

Sista staden, sista natten i Italien. Wow, det har varit en fantastisk resa (ja, den ar ju inte riktigtslut an.:)) I Genova vi ar i nu sa couchsurfar vi igen, den har gangen hos Simone som volontararbetar som sjukhusclown och har en lagenhet som ett hotell. Jag har fatt en blodbalsa pa stortan och varmeutslag nar vi var i Napoli, men annars inget sarskilt hemskt som hant.:P

Jag vet inte vad jag ska skriva, det ar sa mycket som hander som jag vill beratta! Basta pizzan ever finns pa Da Michele i Napoli (las boken "Eat pray love") och det ar jattekul att vara pa pub och kolla fotbollsmat med resten av puben full med medyrckta italienare! Ikvall ska vi ut pa restaurang med Simone och hans clownvanner for att antligen ata en hel italiens middag med primi och secondi piatti och efterratt. Can't wait! :)

Nu ska jag forsatta vara lite social. Forsta ordentliga koppen te pa hela resan fick jag har! Imorgon aker vi till Zurich, sen Hamburh-Copenhagen och sen hem. Kanns helt overkligt. :P

Inga kommentarer: