måndag, maj 31, 2010

Let's start all over again.

09:03

Jag pallrade mig säng igår vid 22-tiden, med tanken om att ordentligt med sömn är en nödvändighet för att må bra. Idag stod morgonjogg på schemat! Kroppen kändes fräsch och fin när drog på mig träningskläder och i hallen spontandansade jag lite när OutKast - Hey ya! kom igång i hörlurarna. Sen tyckte jag att jag såg fin ut i träningskläder och ett stor leende i ansiktet och gick ut och sprang i typ en halvtimme. Ingen skog den här gången (jag har inte cyklat hem cykeln från farmor&farfar) och asfaltsmiljö är inte riktigt min kopp te. Men det gick förhållandevis bra ändå. :) Sista kilometern stramade höfterna lite oroväckande, så jag har uppfört mig och stretchat också.

Jag mår bättre än igår, men fortfarande lite konstigt. Screw that, jag tänker vara glad och må bra! Nu är jag på jobbet - i eftermiddag ska jag förbi mitt gym och dra av ett danspass och lite fys, och försöka få Lady Hickups och mitt schemat att matcha så vi kan springa någon gång i veckan. Sen är nog måndagen slut. :)

Inga kommentarer: