onsdag, maj 05, 2010

I'm already torn.

17:02

Är överdrivet jäkla emotional idag. Vette sjutton vad det är frågan om, men känslorna bounce:ar upp och ner som en kanin med ADHD. Inte så mycket glad-deppig, utan bara allting på en gång.

Värst hittills var att komma hem till lägenheten. Det blir fanken värre för varje gång jag är där på snabbvisit och sen måste gå igen. Jag gick in i köket, fick en klump halsen och var ett djupt andetag från att börja böla rätt ut. Gick in i andra rummet och upprepade proceduren. Hem. Jag tröttnar snart på mig själv när jag skriver det här för jag vet inte vilken gång i ordningen, men jag längtar hem.

Och jag längtar till dansen. Mina eftermiddagar är tråkiga.
En riktigt bra period var dock när jag cyklade hem cykeln från farmor och farfar till mamma och pappa genom strålande solsken med härlig musik i öronen. Så gott det gick dansade jag när jag cyklade och vinglade av vägen både en och två gånger. :P

Inga kommentarer: