måndag, mars 22, 2010

MU, utvärdering v. 3.

Utvärdering v. 3.
33/15 träningspass
245/300 armhävningar
22/30 min sammanlagt i plankan (på tårna)
360/250 sidoutfall (125 på varje ben)
102/200 burpees
23/70 km på valfritt sätt
0/2 nya träningspass.

30 minuter egentid - en fredagskväll utsträckt i soffan. precis vad jag ville och behövde just då.
1 affirmation upprepad massa gånger - check!

Godis-kakor-bullar-stopp - check!

Jag är way over receptfronten. Fortsätter nog i samma stil Strömmingsmacka har det blivit bland annat. :)

Så - jag behöver lägga krut på att äta lite kilometrar och försöka hitta 2 nya träningspass inom 9 dagar, men det ska gå. Resten går enligt planerna. Mycket nöjd med hur bra godisstoppet har gått och min fridag kommer på torsdag när det är våffeldag. Yummie!

Inga kommentarer: