tisdag, januari 26, 2010

Dance like no one saw you.

10:37

Helgen med sömnslarv slog som nämnt rätt bra - jag var halvdöd hela dagen igår, men lyckades i alla fall få en hel del gjort. Jag lyckades till och med få en hel del gjort som jag inte tänkt göra (typ åka till Kungsbacka och handla med mamma) men det gjorde då rakt inget. Skönt med lite mor-dotter-kvalitetstid. :)

Igårkväll drog dansterminen igång också. Det var lite som att komma hem igen, tryggt, samma folk och alldeles alldeles underbart. Gud, jag har saknat Twisted T och isolation och musiken och allt. På slutet tyckte han att Det blir lite stelt såhär första gången, är det någon som behöver gå inom de närmaste tre minutrarna? och sen drog han på en skön låt och alla funk:ade loss. Fuldans när den är som bäst. :)

Idag har jag sovit ikapp lite, redan varit på en halvtimmes spinning och en halvtimmes core på Sportlife i Kållered. Jag är fortfarande för optimistisk när det gäller skoval, så jag frös tårna av mig hela vägen hem från tåget. Men, hemma nu, med en kopp te och lite mellis magen är jag redo för lite skola. :)

Inga kommentarer: