måndag, november 02, 2009

no women, no cry.

21:46

idag har jag träffat min ven i mitt ben som var nere på lite fika innan hon skulle åka hem till skogen igen. me happy happy, trodde jag skulle missa henne den här gången också eftersom jag var i Falun. men icke, den här gången gick det. heja oss. :)

mamma och jag var och handla mat - ages ago. i och för sig var det ages ago sen jag faktiskt var hemma, så det är ju inte så konstigt trots allt. därefter kikade vi först på lägenhet till bara mig, sen kikade jag och Mikkis på lägenhet och jag blev skjutsad till min dans. riktigt kul isolation idag. :) kvällen avslutades med att jag hjälpte farfar logga RIK-Guif där Guif blev utsatt för en rejäl ass-whopping av RIK. det var ren smisk faktiskt, inte mycket till motstånd.

imorgon ska jag träna, packa, plugga, förhoppningsvis hinna fika med Mikkis och sen sätta mig på 13-timmats-tåget till Umeå. jippie-kay-yay motherf... nej. nej nej, inte gräva ner sig och vara neggo. positiv is the deal.

jag är så glad att jag har vänner jag kan prata med om allt, verkligen om allting, som förstår och stöttar mig. jag behöver knappt säga så mycket ens. Mikkis och Juja är bäst idag. <3 (alla dagar givetvis, men lite extra bäst idag.)

Inga kommentarer: