måndag, november 16, 2009

krasch bom-trött.

22:09

jag fattar inte varför jag är så förbannat trött.
jag gick och la mig vid tio igår, fick mina åtta timmars sömn, gick min trevliga lilla morgonpromenad och åt frukost. någorlunda pigg fram till tio, mötte upp en lärare i skolan för att boka kök och sen gick min pigghet krasch bom! i golvet och ännu längre ner efter att ha suttit i telefon hos farmor&farfar med diverse vuxenprylar som banker och elbolag. lite lunch skulle pigga upp trodde jag, men tvärtemot så slutade lunchen med att efter tallrikarna plockats bort så låg jag i princip över bordet och lyckades till sist släpa mig in i soffan där jag totaldäckade och sov som ett barn i 2 timmar. 2 timmar?!

nu är jag så trött att det svider i ögonen. känner jag mig själv rätt så är jag på god väg att bli riktigt dunderförkyld (peppar peppar) men hoppas innerligen att det bara är lite hypokondri och inbillning.

nu ska jag sova.
fy satan vad jag längtar till Falun.

Inga kommentarer: