måndag, november 23, 2009

jag vill, jag vill, jag vill.

21:32

mitt humör steg ett antal grader när jag äntligen fick lägga undan skolböckerna och dra på mig danskläderna. isolation idag och vi fick skäll av Twisted T: "Alltså, det funkar inte att ni kommer in varje lektion och är blåbär! Och med blåbär menar jag helt vilse i skogen!" befogad kritik tyvärr, men vi slet på rätt bra under klassen och han var mycket nöjdare med oss när det var slut. det kommer blir grymt! Pustervik den 6:e december, Twisted Feets showcase - be there or be square. ;)

efter dansen åkte jag hem till Mikkis för att plugga mer. kanske inte den effektivaste tiden, men bra så jag kan få lite updates och krama henne på någorlunda regelbunden basis. :)

haha, klockan är inte ens 22 och jag är påväg i säng. success. :D

Inga kommentarer: