måndag, november 30, 2009

imorgon börjar december. :)

20:23

Jag var på adventsfika hos Mikkis igår - hon gjorde pepparkakshus med hjälp av Ingenjören och Banana. Så, jag tänkte återuppliva minnet av det enda peppakakshus jag gjort, förmodligen det snedaste i världshisorien. :)



annars vaknade jag imorse, hörde att det skvalade av regn utanför balkongdörren, avskrev snabbt alla planer på morgonpromenad och somnade om. plugg, träning, plugg, dans, yoga, hem. mer spännande än så blev det inte idag. skivstångspass på Friskis 12-13 och nej, jag är inte så förtjust i hela Friskismentaliteten som smittar av sig på ALLA pass som hålls där(jympa är inte min grej), men är det skivstång är det hyfsat lätt att bortse från en (för min smak, för andra passar hon säker ypperligt) lite för mjäkig instruktör och köra på ändå. så det var OK. :)

pappa är sur. mamma är trött och lite småtjurig. jag är glad och helt slut, tänker slänga mig in en snabbis i duschen och sen krypa ner i sängen med en rolig kokbok. ikväll är Falun på sin första dag på sin praktikplats (rivstart med nattpass. :P), jag är lite nervös för hans skull och håller mina tummar så hårt jag kan.

Inga kommentarer: