onsdag, november 25, 2009

jag hugger i sten.

15:51

jag måste vara osedvanligt dåligt fjolltränad i ryggen, för jämfört med hur det känns i benen och bröstmuskulaturen... och armarna... och magen... okej, det känns överallt utom i ryggen när jag väl tränar, så varför är det där jag får en sjuattans träningsvärk?

jag har äntligen kommit igenom attityd-boken och kunnat lägga bort den. bara en bok kvar (av de jag har hemma vill säga...) som jag måste läsa, sen kan jag börja skriva ämnesfördjupning. nu ska jag dock lägga det åt sidan en stund och istället bege mig in till stan för en något försenad födelsedagsfika med mina flickor, för att därefter dra till Lisebergshallen och hjälpa farfar att logga handbollsmatch.

jäkla tråkinlägg. jag vill skriva om att jag bakar och prövar nya recept och lagar och äter god mat, men jag lever ju i en kaosartat byggarbetsplats, så tji får jag. bleh. >.<

Inga kommentarer: