måndag, oktober 26, 2009

slowmotion.

15:56

det är faktiskt häftigt hur stor skillnad det kan vara på känslan att vakna upp i sängen och intensivt ogilla sig själv för att jag bestämde mig för att springa på morgonen igårkväll, och den känslan som jag faktiskt har när jag väl fått på mig kläderna och kommit ut. som att vända på ett mynt. :P imorse var grå med ett lätt duggregn som inte gjorde så mycket mer skada än att på ett rätt skönt sätt kyla ner mig där jag knatade omkring. tycker dock det är lite läskigt med alla löv, det blir så attans halt när det regnar. ogillar känslan av att trycka i och sen känna hur fötterna bara försvinner under mig. tack och lov har jag ju ett par trailskor i alla fall. :)

farfar kom hem igår, så jag flyttade hem till Föräldrarhemmet igen. Västtrafik välkomnade mig hem genom ett försenat tåg - what's else to expect? måste säga att jag annars är rätt nöjd med hur dagens pluggande varit hos Mikkis. jag har fått gjort det jag föresatte mig att göra (skriva ihop något till uppgift 4 från magisteruppsatsen så jag kan lämna igen den imorgon.) och även fått läst en hel del i min doktorsavhandling. imorgon ska jag försöka mig på att göra någon form av disposition för hur jag ska lägga upp veckans pluggande, tror det kan vara till stor hjälp.

min enda önskan om det kommande dygnet är att det ska gå ruskigt fort. jag har redovisning imorgon som jag försöker uppbåda motivation till att bry mig om, men det går mindre bra. jag längtar efter Juja. nu ska jag lägga ner det här och gå och träna core på mitt gym. ikväll ska jag vara högljudd supporter när pappas tjejer möter Eslöv. allt för att få tiden att gå.

Inga kommentarer: