fredag, oktober 02, 2009

fredagsfeeling!

16:43

jag har den bästa fredagsfeelingen jag haft på länge.
allt började med en löptur runt halvsju-tiden imorse - när jag sprang sista långa backen ner hemåt kunde jag se hur dimman svepte in stora delar av samhället i ett trolskt töcken, till vänster gick solen upp i ett orange-rosa skimmer och morgonluften var härligt klar och kall mot ansiktet. vaddå perfekt start på dagen? :)

plugg och pysslande med Mikkis hela dagen tills jag spontansomnade i hennes fåtölj kl. 16 och sov tills Stor Kusin ringde och väckte mig. hennes möbler har en oroväckande effektiv dragningskraft när det gäller att få mig att somna. :P

strax ska vi ner en sväng på stan för jag har bokat in mig på lite mer dumheter (aka. piercingtid!) och senare på kvällen vankas det nybakta godsaker och sen ska vi ut och ta en öl med ett par kompisar. what's more to ask for efter en vecka av intensivt pluggande? :)

Inga kommentarer: