tisdag, oktober 06, 2009

blow me away.

20:30

just nu mår jag inget vidare alls. ont i magen trots att jag ätit kvällsmat och förjävla obekvämt ont i ryggen. det är OK så länge jag går, men sitter jag ner en längre stund så stelnar jag till. ingen sittställning är bekväm. fcuk it.

mer gnäll. kollat på två lägenheter sen i söndags, bägge är sålda över min budget. jag vill bara ha ett lagom stort någonstans som inte ligger så långt ifrån stan och familjen.

och så blåser det som fan.

nej, allt är inte blä. jag åt underbar sallad med grönsaker, varmrökt lax och passionfruktsdressing och så turkisk yoghurt med rostade pinjenötter och lite honung till efterrätt. imorgon ska jag klippa mig. det blir spännande. :)

(är det någon mer än jag som innerligt avskyr Basshunters reklamavbrott på Spotify? eckligt!)

Inga kommentarer: