onsdag, september 09, 2009

perfect gentleman.

12:51

hemmastudier idag. jag kom på igår någon gång att "Shit, jag måste skriva om min ämnesfördjupning!" och det är vad jag har gjort hittills. fått ihop något riktigt skapligt tycker jag, men både lite resonemang och vetenskapliga referenser. nu har jag dock kört fast totalt, för nu ska jag berätta vad för perspektiv jag ska ha på det. ett.. ehh... individ-interventions-perspektiv... kanske? men jag vet inte! ställ inte så svåra frågor. :P

så, jag sitter med min andra kopp bredvid mig och tänker så det knakar. dels vad läraren vill att jag ska skriva och vad jag faktiskt vill ha för perspektiv.

ingen dans idag, däremot gymträning med Bus att se fram emot. :) finns det någon som har lite tips på nya och roliga coreövningar? för jag börjar få akut brist på dem. plankan är alltid bra och går och variera till dödagar... men kanske finns något annat? :P

Inga kommentarer: