torsdag, augusti 13, 2009

Nobody knows, where we are now.

09:20

vad händer om man drar igenom ett gympass med övningar man inte gjort på minst 2-3 månader? yes, that's right, träääningvärk! (som enligt alla mina erfarenheter kommer bli successivt värre under dagen, tack för det. :P) marklyften har satt sig i ryggen, de negativa chinsen i ryggen och skulderbladen och jag känner mest av frivändningarna i nackmusklerna. ska jag böja mig framåt blir det en mycket lugn och kontrollerad rörelse vill jag lova. :P

morgonpromenad imorse för att försöka mjuka upp mig lite och solken blandat med regntunga moln och ljuvligt frisk luft. samlade tankarna, lät de flyga iväg några dagar och vara i London före mig. längtar dit. lyssnade på Lalehs "Simon says" minst 3 gånger på rad och spontanlog åt det mesta.

nu är det jobb och dator och svensk-dansk-tysk-översättande jag ska ägna mig åt ett tag.

Inga kommentarer: