tisdag, augusti 11, 2009

live tomorrow.

12:38

gårdagens träningspass bestod av fartlek i Safjället med avbrott mitt i för lite vanlig hederlig fys mitt i. det övergår mitt förstånd hur den där slingan kan vara lika förbannat jobbig vare sig man springer åt höger eller vänster. det gick inte fort uppför backarna, men upp kom jag och pulsen höll sig på hög, fin nivå, så jag var nöjd. :) idag är det intervallpass i Skatås inplanerat (med något core-aktigt till, vad beror på om jag får assistans eller inte.) och det är bara att hålla tummarna att det inte får för sig att börja störtregna. men wtf, sprungit i regn har jag gjort förut, och jag ska ändå inte hålla på så länge. bring it on. ;)

mitt i lunchpaus. pappi ska komma upp och hjälpa mig beställa ny telefon snart. min älskade Nokia har börjat sjunga på sista refrängen nu den sista månaden och ska jag vara ärlig är det en aaaning irriterande att ljudet plötsligt slutar fungera mitt under samtal. sooo --> ny mobil. aj, min plånbok. tur att jag jobbar nu.

Laleh på Götaplatsen ikväll.
känner inte alls för "knö-bland-massa-folk-konsert", men hittar jag en trottoarkant att sitta på så ska det nog bli riktigt bra. :)

Inga kommentarer: