söndag, augusti 02, 2009

fight the break of dawn.

20:52

hah. jag har packat upp och om och satt på en tvättmaskin. älskade Stor Bror kom och hämtade mig hos farm&farf så jag slapp kånka på ryggsäck, bag, plastpåsar, papperkasse, stavar och låneböcker på buss&tåg. mycket tacksam. :)

lite huvudvärk. mor har tänkt sig att åka runt åtta imorgon - fine and dandy för mig. det betyder upp och skutta vid typ halv sju för min del. inte för att det spelar någon roll, jag är bra trött redan nu och det kommer inte bli något nattugglande för mig ikväll. mamma och jag beställde även boende i London och bokade bord för lunch på en av Gordon Ramsays restauranger inför the London-trip, så nu är allt bokat. resa, boende och lite mat. åh, det ska bli så spännande! :)

annars sitter jag och googlar på Bohusleden, packlistor och kolla in crossfits hemsida. något skoj att se fram emot. :)

Inga kommentarer: