onsdag, juli 01, 2009

morgon på Valhalla och tåg.

13:42

uppe i vanlig ordning vid kvart i sju för att genomföra dagens stavgångspass. det är verkligen en helt optimal tid, det är inte sådär stekhett som det blir på dan utan lite ljumt i luften, och alla blommor, träd och buskar doftar helt sagolikt. :) träningsvärk i rumpan efter gym igår och trötta höfter sista biten - men imorgon är det vilodag, så det är lugnt. :)

förmiddagen spenderades som massös år mina 91:or på ett soldränkt Valhalla. två matcher spelade, två vunna. bra där! :)

nu är jag på jobbet och försöker mest få tiden att gå tills jag ska åka till Skövde och Stor Bror. <3 vråltrött i höfterna, huvudet och kroppen - det är nästan så jag ser fram emot en och en halvtimmes dötid på ett tåg. :P jag ska nog sova. eller dåsa i alla fall. hoppas det inte är galet varmt bara.

Inga kommentarer: