torsdag, juli 02, 2009

latmaskfasoner.

15:10

efter promenad till affären, hemkomst och frukost lyckades jag få liv i Bror. strax innan ett knallade vi iväg och skildes åt vid skolan - han iväg till föreläsning/projektjox/vad han nu skulle göra och jag iväg för att inspektera Skövdes bibliotek. ganska rörigt och gammalt och jag hittade egentligen inget speciellt kul.

nu sitter jag glatt på bästa latmaskmanéer i underkläder och t-shirt i en galet varm lägenhet, chillar med Serengeti i högtalarna och väntar på att ugnen ska bli varm så att jag kan göra min lunch (gratinerade auberginer). jag tar det lugnt och mår bra.

imorgon är det redan fredag och jag ska lyckas med konststycket att hinna med att träffa Banana och gå på två lägenhetsvisningar. en av dem vill jag ha så mycket att det nästan gör ont i magen! jag ber böner och håller alla tummar jag har osv osv. snälla, jag vill bo där.

Klubb Pleasant på Kontiki på fredagkväll, hoppas bara jag har ork nog att dra dit. sällskap någon? :)

Inga kommentarer: