lördag, juli 25, 2009

a tribute to Louice.

16:36

jag har osannolikt bra vänner (och med bra menar jag både begåvade och goda vänner). the fantastic person for today är Louice. jag fick ett halsband som gjorde till min när jag tog examen - det är ett hjärta i cenitlera med "knappar" som på en iPod, och sen fortsätter halsbandssnöret ut genom botten på hjärtat, delas i två och längst ner hänger det två stycken hörlurar, även dem i cenitlera. den är så vackert och omsorgsfullt gjort och så himla mycket jag att jag börjar fånle såfort jag kommer på att jag har den på mig. "Jag tänkte den kunde passa med dina nya stil." sa hon och OM den gör! det är det enda den gör! =D

som om inte det vore nog så låg jag krokimodell för henne idag och hon gjorde helt klart bilden, sprejade den med fixeringsmedel och jag har världens vackraste bild på mig själv i A2-format, målad i kol, med mig hem. hon har fångat allting perfekt. mina vader, mina ben, min rumpa, min rygg, mina armar... allt är perfekt. I adore it. I adore myself när jag ser på den. den är så vacker! <3

och så är det lördag. :)

Inga kommentarer: