tisdag, juni 23, 2009

the little things you do to me.

22:37

my god, stavgång dödar min rygg! (in a good way...) det var ett bra tag sen någonting alls gav mig så konstant träningsvärk och i korsryggen av alla ställen. sweet sweet pain. :)

första dagen på jobbet, jag har skrivit brev till danska tränare och letat adresser tills ögonen stod i kors. sen gick jag och tränade gym. höfterna kändes ömma innan, men bra efteråt. imorgon är det vila som gäller och en heldag på Ullared med mamma och Guldlock. och lägenhetsvisning. jag tror inte det är en chans att jag kommer få den (den kommer väl hoppa upp till typ en och en halv mille), men det skadar aldrig att titta. en vindslägenhet, med takbjälkar i närheten av Skatås. där kan jag gärna tänka mig att bo. :)

jag tänker rätt mycket under dagarna, på allt, men det känns bra. det känns som jag håller på och hittar mig själv, på sätt och vis.

Inga kommentarer: