fredag, april 17, 2009

pre-party.

18:59

läst artiklar, tagit en solskenspromenad och mött upp På Riktigt på stationen för att hjälpa honom att slå ihjäl en timma. sen iväg till Banana och hjälpa till med kalasförberedelser och få iväg henne till hennes födelsedagspresent - en sminkkurs på Face. vi band för hennes ögon med en scarf och sen gick jag runt och disorienterade henne, glatt babblande, i 20 minuter innan vi var framme. hon blev jätteglad, härligt. :D

det roligaste med våra fester är nästan innan, när det ska fixas oh trixas och prövas och sminkas och ordnas. jag lägger inte så mycket tid på sminkning och fixande till vardags (det blir ganska naturligt när jag tränar varje dag), så det är rätt kul när det väl får ta tid ibland. jag har pysslat med håret i evigheter, sminkat noganoga, bytt kläder lite fram och tillbaka och slutligen på med armband och örhängen. strax ska jag måla naglarna och sen är jag klar. jag hade rätt igår - det är UFObyxorna och svart tubtop som gäller. lyckligtvis känner jag mig helt fab ändå. :) happy feeling i magen. <3

Inga kommentarer: