fredag, april 17, 2009

Friday, I'm in love.

11:18

den här dagen tog inte den vändning jag hade tänkt mig. tanken var att jag och GusMemma skulle gå igenom våra data och analysera lite frekvenser och medianer, men när jag satt på pendeln in till stan drabbades jag av en lätt ångestattack när jag kom på: "Neeej, jag glömde skriva ut papprena!" sen satt jag bara och tyckte att det var allmänt jobbigt (ni vet, typ att man har bråttom på morgonen och gröten kokar över så man får städa mikron och göra ny gröt istället för att äta i lugn och ro) innan jag insåg att det inte var så mycket att göra. lyckligtvis är GusMemma en bra människa, blev inte arg eller tjurig och vi kom överens om att gå åt varsitt håll och läsa artiklar till bakgrunden istället. så jag smet hem till farmor&farfar för lite trevlig studiemiljö. :)

morgonpass på gymmet imorse. sista passet innan jag kör i gång på den nya jag fått av På Riktigt. ärligt talat lite tråkigt, inte så pepp och lite seg. ändå helt godkänt pass, prövade på frontböj, bänkpress och hantelrodd som jag inte kört på ett tag. kändes helt OK teknikmässigt sett i alla fall. :) imorgon står det vilodag på schemat, men jag tror jag tar en lite längre tur på inlines om vädret tillåter. :) det är ju inte så mycket träning, det är ju bara skoj. :)

partykväll ikväll! Mikkis tänker enligt utsago försöka supa ner mig och det lär inte vara så svårt - noll alkoholtolerens som vanligt, så jag blir väl tipsywipsy på två glas vin. ekonomiskt om inte annat. :P vi får väl se. jag tvivlar inte ett ögonblick på att det kommer bli roligt. :)

Inga kommentarer: