onsdag, mars 25, 2009

kryckinvalido.

16:26

klockan är inte ens fem och jag är hemma - say what? =O
jag är fortfarande lite förvånad varje gång jag kommer hem innan 7-8 på kvällen. och nöjd. :) Mommo och Moffa är här, det är trevligt. jag ska snart cykla till affären och handla ruccola och mandel.

kryckinvalido för tillfället - höften ömmade hela måndagen. när jag steg upp på tisdagen kändes det OK, så jag gick från Centralen till skolan som vanligt och ungefär vid biografen vid Kungstorget höll jag på att börja gråta av smärta. hela tisdagen var inte rolig. på kvällen efter NYC:n (nej, det är klart jag inte dansade!) hämtade mamma mig med ett par kryckor i bilen. men ljuspunkten är att jag har tid hos sjukgymnast redan på fredag. :)

ja, det är nog inte så mycket mer för tillfället.

Inga kommentarer: