måndag, mars 23, 2009

en dag med solsken, regn och hagelstorm.

22:15

idag har jag fått reda på att GusMemma och jag SLIPPER HA FÖRELÄSNINGARNA! i den förhatliga hälsobutiken, för det bidde typ inga anmälningar. halleluja, det är nästan så jag börjar tro på mirakel! =D

hann igenom mitt intervallpass på x-trainern innan jag hookade upp med Lady Hickups för första löpturen på två veckor. det gick bra... i mindre än fem minuter. sen började det göra ont i höften igen och efter fem minuter fick jag så vackert ge upp. lätt förbannad och lite lätt ledsen. jag har vilt i två veckor nu, funkar inte det så är det dags att uppsöka läkare av något slag. pappa ska försöka få tag på sitt lags sjukgymnast och blir det inte så slår jag en pling till Sten Kotknackare. får köra på mitt cyklande, stavgångande och x-trainande sålänge. det känns onekligen liiite jobbigt bara att GöteborgsVarvet är om mindre än två månader och jag kan inte springa...

jag kom hem vid 18-tiden - sen dess har jag inte gjort många knop. nu ska jag göra ännu mindre knop och knyta mig. :)

1 kommentar:

Anonym sa...

*kramar om* Du ska se att det ordnar sig med höften vännen, jag håller alla tummar jag kan för det!
Tack för peppnignen igår iaf, det uppskattades mycket från min sida! =)
*kram igen*