torsdag, mars 05, 2009

det blev en solig dag.

15:49

VICTORY DANCE! :D

GusMemma och jag spenderade trekvart i skolan med att ringa de fyra klubbar vi kunde ringa (tränaren är bortrest i den sista) och vi har fått JA från allihopa!
happyhappyhappy!

phew, så skönt. :)
liite pointless att komma på värsta exarbetesidéen om ingen vill medverka. :P dagens down är dock att vi fick nej från vår tilltänka praktikplats. freaking crappy. =/

jag har varit och haft spring-intro med Li. hon verkade uppskatta det, hade roligt och tappade bort tiden så hon trodde att det hade gått en kvart när det hade gått en halvtimme. :)

min huvudvärk vill inte riktigt ge sig. jag vill gå och lägga mig och försöka sova bort den, men jag sov en halvtimme igår på eftermiddagen och låg och vred mig i över en timme i sängen på kvällen, så jag vågar inte riktigt det. det får bli lite vanligt knark, trots att jag inte är så förtjust i det. ska få massage av Skåne sen ikväll (weho weho weho!)- hoppas det biter. kanske får ställa in Disneyfilmsdagen som Lady Hickups och jag planerade att ha nu imorgon - hon har lyckats dra på sig en sjuattans förkylning, mår inte så piggelin och dessutom vill jag inte smitta ner mig med förkylning nu. we'll see how to do. :)

Inga kommentarer: