torsdag, februari 05, 2009

under norrskenet.

21:33

herreminjösses, trött i kroppen.
bra val att inte kötta på i gymmet idag. har promenerat en hel del idag istället - that's enough känner jag.

var på Språkcafé med Spanjoren och Bus ikväll och oh my! vad roligt det var! Bus skrattade åt mig och jag skrattade åt henne och Spanjoren skrattade säkert åt oss både (men han var enligt egen utsago imponerad av oss också. :)) och vår grammatik var inget att hurra för alls, men vi babblade på bäst vi kunde. :) så kul att prata spanska igen. det mesta ligger ju långt bak i huvudet och det är bara att börja gräva fram det igen. :)

förhoppningsvis mår halsen okej imorgon - då drar jag till gymmet innan skolan. om inte så smiter jag ut på promenix istället. på kvällen är det restaurang med På Riktigt och folk. damn it, det ska bli kul! :)

Inga kommentarer: