torsdag, februari 05, 2009

be mig så stannar jag kvar.

15:24

och då har jag suttit av tiden på ytterligare ett seminarie. tur att jag inte har något bättre för mig, typ att läsa en snuskig mängd kurslitteratur, en lic.uppsats och två C-uppsatser. himla tur det.

anyways. pratade med Simmaren efteråt och fick inbokad massage på lördag. me = happy happy girl. :) ska bli grymt skönt med en genomgång av benen. något vettigt blev det gjort i alla fall.

tog promenad till farm&farf och farmor gav mig pengar (nej, ingen anledning. den kvinnan skämmer bort oss över förnuftets alla gränser.), så nu är jag fick oväntad inkomst gjorde jag slag i saken och beställde "Idrottarens återhämntingbok". velat ha den ett bra tag och snart är den min. :) tycker banne mig det är svårare med återhämtningen än med själva träningen. träning är kul, så det kan man ju göra hur mycket helst... eller hur? ;P

Inga kommentarer: