onsdag, februari 18, 2009

obegriplig dag.

12:46

som Moratösen konstaterade igår - vissa dagar har all potential för att bli bra, men bli ändå dumt och obegripligt tjuriga. jag har ont i huvudet och är trött, ska bädda ner mig i soffan framför TV:n med styrketräningspärmen och kanske sova en stund. ute snöar det fnas och jag är trött på vinter och kyla vid det här laget - ser ENORMT mycket fram emot en varm påskvecka i Spanien där jag kan springa på stranden. ser ännu mer fram emot veckan när vi (jag, Banana, Mikkis + 3 ickeskola pers till)har lämnat in ex-arbetena, sprungit GbgVarvet och har nada att göra i skolan tills vi får tillbaka opponentuppsatserna och då spenderar ytterligare en vecka i Spanien i Casa de la RajRaj, som det så vackert döpts till. :)

tur att jag har något att se fram emot at least. sol, värme och bad. mmmmm. :)

1 kommentar:

Julia sa...

det känns ändå bra att jag inte är ensam. :P pussi