tisdag, januari 20, 2009

you're the best definition of good intentions.

13:42

här kommer lite kvitter så att det inte blommar upp några rykten om att jag är död. nej, istället har jag ägnat torsdag--> söndag till gå en kurs till diplomerad massör! :) det var sjukt roligt även om kroppen inte mådde precis på topp efter fyra dagars intesivmassage. var både trött och illamående när jag stod på spårvagnshållplatsen hem, men det avhjälptes med sömn och sällskap av WW (som jag förövrigt inte har sett på en hel vecka och därför pussade på och blev pussad av som attan. :)). måndagen bestod av att komma försent till skolan (men det var sååå vårt det. ;)), lagom tråkigt kursintro och abnormt tråkig föreläsning på eftermiddagen som jagoch flickorna smet ifrån vid första pausen och gick hem och fikade hos Mikkis istället. resterande del av kväll/eftermiddag spenderades på IKEA med WW och sen stack jag iväg till Rosendal och genomförde helkroppsmassage på Lillebror - now he adores me. :) mer än innan. ;P

idag har varit sjukligt tråkigt kursintro och en föreläsning som jag med gott samvete struntade i för att skriva på min hemntenta istället. nu ska jag hem till farm&farf och kramas lite. ikväll ska jag knåda på WW och vi ska laga mysmat. :)

Inga kommentarer: