torsdag, januari 22, 2009

stay with me honey, stay with me honey.

20:53

igår var det dagen T och nu har jag mina vingar på fotknölarna. :)
de sitter där dem ska och jag är glad. lite panikslagen, men det var jag sist också, så jag vet att det går över. William Wallace var sällskap med mig hela tiden, höll mig handen och tyckte jag var duktig. <3 det gjorde fanken ondare är nacken, men Felicia som gjorde dem var en riktigt pärla. BuzzStop28, jag rekommenderar det varmt. jättetrevligt och duktig personal, fin möblering och kakor på bordet. plus att de har snyggaste hemsidan. blir det bättre? ;)

idag har jag struntat att gå till skolan, åkt till Mölndal och lånat bok, åkt hem, hämtat min bänk, masserat Mikkis, pluggat, träffat Gabs på en (alltför) snabbfika, åkt till Rosendal, masserat en av Lillebrors lagkompisat, åkt hem och gjort världens godaste macka med tonfiskröra.

jag ska nog snart sova. igår var natten full med förvirrade och underliga drömmar, jag hoppas den blir lugn inatt. imorgon är det pluggande och lite pysslande och på kvällen fest hos Lady Hickups. hell yeah. :)

1 kommentar:

ann|kan sa...

Yaay, spännande :D