onsdag, december 17, 2008

psykbryt.

11:31

mitt i allt ändlöst funderande av kalkyler igår kom jag till gymmet och upptäckte att nehepp, ingen Sanna --> sur jag gick och körde ett gympass istället. när en betydligt tröttare jag kom hem och kollade brevlådan upptäckte jag ett fint litet informationsbrev från SGS som berättade att de kommer att höja min hyra med typ 2,6 % i år IGEN. det innebär att jag betalar ca 3700 för en ynklig liten 25kvadratare utan ett riktigt kök. jag höll på att få psykbryt igårkväll och William Wallace fick ett något upprört telefonsamtal. det känns liksom som det gick över smärtgränsen. 3 och sju för en etta på 25 kvadrat - det känns inte värt det. alltså jag betalar gärna 3 och sju, men då ska det fanken vara större. med ett riktigt kök.

jag ska på en lägenhetsvisning till idag och papap ska hjälpa mig att kalkylera lite. fingers crossed.

Inga kommentarer: