fredag, december 12, 2008

en doft av nejlika och lugn.

18:06

en väldigt underlig känsla - jag har inget att göra direkt. efter en ganska intensiv tid det senaste med skola och träningar i ett och så vips! tid.

lussefest hos Mikkis i Kollektivet ikväll, men inte ens dit har jag bråttom. tiden är satt till klockan åtta och det är typ två timmar tills dess. jag behöver inte så lång tid att preppa mig. jag har redan duschat idag. sitter och gör såna där smålyxiga saker som att måla naglarna i en vinterskimrande vit nyans och lyssnar på julmusik. andas in lukten av nejlika och kanel som svävar i lägenheten. jag har försökt göra glüwein men jag tror jag gjorde fel. anyways - det smakar inte äckligt i alla fall. :)

jag ska fixa ihop något att äta nu tror jag.
ikväll och imorgon blir nog bra dagar. :)

1 kommentar:

ann|kan sa...

Hej vännen :)
Klart det finns, jag handlade på tebutiken på Allum ;)
Finns säkert på tebutiker i stan med, annars kan jag köpa med åt dig när vi åker dit nästa gång, jag kan bli din dealer och ta ut procent på varje köp^^