onsdag, december 03, 2008

det blev varmt igen.

21:21

min tisdagseftermiddag gick stadigt neråt, så runt tretiden smet jag oannonserad förbi William Wallace. höll på att börja störtlipa på en gång när jag kramade honom och han frågade: "Hur är det med dig?" men lyckades avhålla mig från det. jag tycker inte om att gråta va hopplöshet. sen satt jag och andades i ett hörn ett tag medan han beställde en iPod och sen gick vi upp till farm&farf - där började kvällen successivt gå uppåt igen. hemma hos farm&farf - varmt och familj och med älskling på kramlängds avstånd kände jag hur axlarna sjönk ner till normalnivå, klumpen i magen löste upp sig och huvudet slutade dunka med allt jag måste göra. jag kunde skratta igen. när klockan hunnit bli sju skildes vi åt och jag gick till Fysiken för att dansa ragga med Lady Hickups. helt sjukt bra pass, vi snackar mer eller mindre masspsykos. tokigt mycket folk och en Sanna som riktigt sprakade. efteråt var jag lugn, trött och glad.

idag åka GusMemma och jag iväg till Vallhamra för att ha infomöte - döm om vår förvåning när det visade sig att mötet var inställt och ingen hade berättat för oss. vi fick göra det bästa situationen med den väldigt hjälpsamma och snälla personalen de har på det stället, men när vi gick hem hade vi valet mellan att bli hysteriska eller skratta åt att vi aldrig får tag på vår kontaktperson och att inget riktigt funkar. vi valde att skratta åt den bisarra situationen.

sen gick vi och aggrotränade på varsitt håll. ikväll har jag haft Gabs hos mig, lagat mat och pratat en massa. jag mår fortfarande mycket bättre.

Inga kommentarer: