söndag, november 16, 2008

stanna världen en stund.

11:08

match idag. måttligt sugen. känt mig lite halvhängig ett par dagar nu och vi får väl se om det bara är inbillning eller om det bryter ut efter idag. yeye. spel på cp-kanten också. vill inte. jag ska göra det bästa av situationen, men det är tråkigt att inte få spela på min egen position.

håller på att laga mat tills efteråt för sen spelar lillebror och efter det pappas flickor, så det är att göra matlåda och hänga på. konstigt nog är jag varken sugen på att laga mat eller äta. får bara lust att rynka på näsan och strunta i det. ingen bra idé dock.

jag toklängtar efter min älskling med hela kroppen, sån där jobbig längtan som känns i magen och tjurar ner hela dagen. ute är det solsken och mamma och pappa kommer och tittar på min match.

äsch, den här dagen känns bara konstigt.

Inga kommentarer: