fredag, november 28, 2008

nu är vår bästa tid.

20:48

fredag. jag vaknade upp med min älskling imorse och det finns betydligt sämre sätt att starta dagen på. :) träning på gym som jag kände noll lust för som gick bättre än jag väntade mig. hem till Föräldrarhemmet och en sällskapssjuk Lillebror som gladeligen följde med mig till affären och handlade. hallå, vad hände där? men jag var glad. :) lyckades glömma grädde trots handlingslista, men till slut fanns alla ingredienser hemma och jag fick gjort pepparkaksdegen som jag lovat mamma att fixa till på söndag, då det ska vara massivt julbak hemma. mitt i alltihopa dök Stor Bror upp och jag fick världens björnkram. åh, vad jag har saknat honom. Skövde är för långt borta för länge faktiskt.

nu är jag hemma hos Gabs som fyller år och redan onykter så det känns. jag har noll toleranströskel för alkohol, för det var hundra år sen jag drack, men det gör inget :). är det några jag kan slappna av (på gott och ont? :P) så är det Gabby och Louice. The Kristet Utseende i högtalarna och ikväll är det jag som inte har koll på något och I go with the flow.

ringer/messar jag ikväll, ta mig inte på allvar. :P

Inga kommentarer: