onsdag, november 12, 2008

mycket i skallen.

18:03

hur har det hunnit gå nästan en vecka sen jag skrev sist?
mysko.

jag har precis avslutat att skriva utvärdering av mitt klientsamtal jag genomförde med William Wallace som försöksperson i måndags. mycket nöjd för att jag tog mig i kragen och skrev den nu och inte lackade ur och väntade tills sen (läs: efter funken när jag förmodligen är skitslut och bara vill hem och lägga mig.). alltså - nu är jag klar och behöver inte tänka mer på det. idag är också min sista dietdag där jag går på fettreducerad kost, så imorgon ska jag äta avokado på knäckemacka med tomat och salt på. och mandel till mellanmål. mmmm. :D Skåne satt idag på lunchen och klagade på hur mycket hon längade efter yoghurt. och ägg. och majonäs! så går det om man väljer att gå på en diet som multiallergisker som inte kan äta ägg, soja, komjölk, fisk och vete. :P nåja. idag är sista dagen alla äter sina konstiga grejer och imorgon får vi äta vad vi vill igen. halleluja! :D

amen det har ju inte hänt så mycket.
hur tråkigt är inte det? :P
Jag längtar efter William Wallace.

2 kommentarer:

Julia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Julia sa...

jag fick jobbet!!!