fredag, november 07, 2008

du har hört den förut och du visslar med mig, ba'.

16:09

och vart tog veckan vägen? det är gött med helg. :)

rolig workshop idag som handlade om motiverande samtal och träna på "klientsamtal". svårt och kul och mycket tankar i huvudet. nyttigt tror jag. efteråt stack GusMem och jag till biblioteket och kikade igenom lite till tisdagens seminarieuppgift. det blir nog bra tror jag.

sen stack jag till gymmet - sista passet för den här veckan. var riktigt sliten i kroppen onsdag-torsdag, men idag kändes det inte lika illa. det svider i benen när jag går i trappor, men underligt vore annars. vågade inte pressa axeln (som är bättre och hela handbollsträningen igår var inga problem, men det känns dumt att göra något förhastat och skada mig mer. bättre att låta det läka ut.) och kunde inte köra mitt vanliga program, men det kändes rätt bra ändå. la lite mer tid på skadeförebyggande istället. fick mig själv till att varva ner i en kvart (jag vet att jag sagt att stretching är det tråkigaste som finns - jag tar tillbaka det. nervarvning är det tråkigaste som finns.) och sen stretcha ordentligt. damn, vad jag har varit duktig! med stretchingen den här veckan! klappa mig själv på axeln. :)

ikväll ska jag på bio och restaurang.
vuxet värre. jag är nästan lite pirrigt. :)

Inga kommentarer: