torsdag, oktober 30, 2008

total eclipse of the heart.

09:36

ja, tjo och tjim då. torsdag och sista pluggdagen. den känns redan evighetslång. men igårkväll var bra. William Wallace kom förbi och vi gick till Fysiken och jag dansade funk (och kom nästan försent, hastade in i hallen typ prick sex och Sanna ropade: "Hej Fummelfot!" och berättade för hela klassen att det var mig hon väntade på mig och hur glad blir man inte då? :)) jag trodde det skulle dyka upp en ny koreografi, men tji fick jag. en liten bit var utbytt, det var lite knepigt innan alla fötterna fanns där de skulle. men roligt. jag var helt fullständigt slut i kroppen sen, hade haft en gympass på förmiddagen också så jag kände mig en aning nertränad. det känns bättre idag though. (vilket jag inte direkt fattar, för min sömn kan inte kallas något annat än bristfällig.)

min man ligger kvar och sover i sängen däruppe, lucky bastard. själv sitter jag här och ska snart greppa tag i Boken Som Egentligen Är Ett Mordvapen och börja plåga mitt stackars huvud igen.

jag är sådär härligt varm och glad i magen, despite all. Gotland hade tydligen "stordiggat" mig och tyckt jag var riktigt vettig och det gjorde mig glad. och träffa William. <3

Inga kommentarer: