lördag, oktober 04, 2008

morgon med Magnus Uggla.

09:57

godmorgon. :)
somnade bra igår. sovit gott hela natten (utom när jag vaknade upp av att jag var kissnödig och det var för varmt?! min lägenhet har äntligen återfått normaltemperatur, halleluja!) och sovit tillräckligt länge också. känner mig utvilad och håller på att ladda upp inför matchen sen. mitt enda moln på himlen är att jag har den värsta mensvärken jag upplevt på väldigt länge. hela magen är, trots värktablett, en enda liten krampknut. det kommer och går i vågor och när det är som värst knyter jag ihop mig i en liten boll och bara andas. jag känner mig som en gravid med värkar. (om det ändå vore så väl. nu vet jag att det här kommer hålla på i minst två dagar till och det kommer komma tillbaka om en månad. hade jag varit gravid hade det i alla fall varit ett slut på eländet.) jag ska leka shopping med mamma i eftermiddag och planerar att införskaffa mig ett stycket vetekudde att värma i micron. varma händer hade också varit bra. tyvärr är ju mina varma varma händer i Falun. suck.

födelsedagsfest ikväll hos Mannen, tydligen. jag är noll sugen på alkohol, men det löser sig väl. jag kan blanda mina fina frukt-juice-SpriteZero-drikar och sen får folk säga vad de vill. hmm, igår råkade jag visst lova Banana att ha klänning på mig ikväll, och hittar jag ingen när jag leker shopping med mamma, så har jag ett fullt godkänt substitut som jag hittade i gaberoben.
Banana, nu tar du klänning på dig! jag vill inte vara overdressed själv! ;P

Inga kommentarer: