torsdag, oktober 09, 2008

hit by a bus.

18:08

gud, det känns som mitt huvud har blivit överkört av en buss. lite molande huvudvärk och helst skulle jag vilja lägga mig på sängen och somna. men jag är attans nöjd, fått gjort massa på grupparbetet (aka. skrivit i princip hela bakgrunden) Gusmem jag jobbar med är riktigt trevlig. vi har totalt skilda uppfattningar om vad som är roligt att träna, men bortsett från det kommer vi bra överens - till och med suttit och skrattat i biblioteket åt fula felskrivningar vi gjorde.

jag vill ha hem min älskling, bla bla bla, ja, ni kan det där nu antar jag.
icke desto mindre stämmer det. MEN idag är det torsdag och då har officiellt mer än halva veckan gått. imorgon är det fredag och då är skolveckan slut (my ass. jag kommer få jobba på helgen också.) och helgen brukar alltid gå lite fortare än övriga veckan. dessutom har jag lite roliga saker inplaneade i helgen - det som smäller högst är förstås Mikkis födelsedagskalas på lördag kväll. och på söndag kommer han (förhoppningsvis) hem. :)

handboll nu.
inte så värst sugen, men det ger sig när jag väl får tag i en boll. :)

Inga kommentarer: