onsdag, september 10, 2008

"Titta! Titta bara! Jag blir så lack så jag ruggar!"

17:28

idag - ensam dag. ingen skola förräns vd halv tre, så jag satt hemma och pluggade, sa inte flasklock en gång från det jag vaknade fram tills att jag kom dit vi skulle ha studiebesök idag. och döm om min förvåning - när jag väl öppnar munnen så kan jag knappt prata! jag låter som en freaking Disneyfigur!

skit. jääkla skit.
jaha. jahaja. jag är väl tyst då. (avd. För jag är ju en så tystlåten person i vanliga fall...)

anyways.
idag ska jag funk:a. för första gången på vad som känns som en halv evighet ska jag shake:a ass med Sanna och Lollo och alla andra på passet. längtan. <3
och jag har plockat bort min plastejp för nacken, så nu är min tattoo ute i fria luften. tvättat noga och smort in med Helosan. jag kommer ta hand om den som en bebis. :P den är vacker. jag försökte ta kort på den förut, men det är lite knepigt att ta kort på sin egen nacke, och jag totalvägrar att första bilden på den är ful. lite mer väntetid tills jag får någon att ta kort åt mig. :) mitt enda lilla gnäll är att jag, som vanligt, fått utslag av tejpen, som kliar som satan.

Inga kommentarer: