torsdag, september 11, 2008

kvittret utgår pga. förkylning.

10:16

godmorgon. egentligen borde jag vara i skolan för en timme och en kvart sen på workshop, men jag har inte skrivit klart min seminarieuppgift och pallade inte stressa ihop något när jag kom hem igårkväll efter att ha fått färsk stekt strömming och kollat på film hemma hos Mikkis. :)

jag dansade funk igår, åh herregud <3.
idag har jag ont i halsen och borde inte skriva det här, får jag vet att Banana kommer tracka mig innerligen för att jag tränade igår trots att jag knappt kunde prata. hallå, jag har suttit still i snart en vecka! det är bara förståeligt att mitt förstånd förtvinar i samma takt som mina muskler! jag har träningsvärk i svanken idag anyway. jätteskönt. :)

ja, jag är förkyld då och blir bara tjurigare över det varje dag. varför går det inte över?! bajs.

yeye. seminarieuppgift var det. analysera, reflektera och värdera. pff. vart får de allt ifrån? :P

Inga kommentarer: